Blijft de hypotheekrente zo laag?
De hypotheekrente is voor Nederlanders met een eigen huis uiteraard een belangrijk gegeven. De rente is nu op een historisch laag niveau. Maar blijft dat zo, of kunnen we dit jaar alweer een oplopende hypotheekrente verwachten?